Uppdatering 11/5 kl.12.59: Problemet gäller endast om du använder webmejlen. Om du har en tavelsjoadress och använder tex Outlook så ska det ha fungerat hela tiden, hävdar AllTele. ( Tavelsjö ByaNät har dock fått in felanmälningar från personer som använder epostprogram också) Problemet är att AllTele gjort uppdateringar i epostsystemet och att dessa "krockar" med olika inställningar  som ligger lagrade i webbläsaren. Alltele jobbar för fullt med att lösa detta.

Men om du är lite händig så kan du själv redan nu gå in i inställningarna för din webbläsare och ta bort cashe och cookies. I Google Chrome så går man in på tre prickar i övre högra hörnet, går in på inställningar och sen Visa avancerade inställningar., sen Ta bort webinformation, bocka för Nedladdningshistorik, Cookies och Cashade .. .Markera "Tidens början" i Ta bort följande objekt från. Klicka på Rensa webinformation. Klart. (Med reservation för att jag skrivit fel. Och om du följer detta kan du också tappa en del saker som du vill att webbläsaren ska komma ihåg)